Menu
Taksini onlayn sifariş etmək - OnTaxi

FAQ

Müştərilər üçün məlumat
Sürücülər üçün məlumat

Maliyyə

Keşbek. Bu nədir və onu necə istifadə etmək olar?

Keşbek - başa çatmış səfərlər üçün bonuslar şəklində loyallıq proqramıdır.

Keşbek-in balansını və son istifadə tarixini yoxlamaq üçün əsas menyuya (yuxarı sol küncdə üç bar), “Ödəniş və promolar” bölməsində “Keşbek” maddəsinə klikləmək lazımdır. Keşbek haqqında ən son məlumatlarla bir pəncərə açılacaq.

Keşbek - “Komfort” və daha yuxarı siniflərdə olan hər bir səfər üçün əlavə daxil olmaqla, səfərin dəyərinin 1%-i həcmində hesablanır. seçimlər və ödənişli fasilələr. Keşbek yalnız səyahətin tam dəyərini ödəniş üsulu kimi seçməklə ödəyə bilər. Keşbek ilə sifariş üçün ödəniş edərkən bonuslar hesaba daxil edilməyəcək, lakin etibarlılıq müddəti uzadılacaq. Səfərsiz 90 gündən sonra keşbekin 10%-i, 7 gündən sonra -30%-ı, əlavə 7 gündən sonra isə - 60% keşbek yanır.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Keşbek. Niyə əlavə edilmir və onu necə aktivləşdirmək olar?

Keşbek-in yığılması üçün onu aktivləşdirmək lazımdır. Keşbekı aktivləşdirmək üçün yan menyunu açın - "Ödəniş və promo kodları" ; "Pulun qalığı" - "Keşbek" elementinin qarşısında "Aktivləşdirilməyib" göstərilir. Bu düyməni və Keşbek səhifəsində "Aktivləşdir" üzərinə klikləyin. Bundan sonra e-poçt ünvanını daxil etmək üçün bir sahə görünür. E-poçt ünvanını daxil edin, linki klikləməklə brauzer vasitəsilə təsdiqləyin. Uğurlu təsdiqdən sonra keşbek aktivləşdiriləcək.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Promo kod. Bu nədir və onu necə istifadə etmək olar?

Hər bir promo kodun aktivasiya müddəti və bitmə tarixi var. Promo kod ilə bağlı bütün məlumatlar onun təsvirində göstərilmişdir. Tətbiqdə promo kodu daxil etmisinizsə, bu promo kodun məbləğinin bitmə tarixi təsvirində göstəriləcək.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Promo kod. Onun etibarlılıq müddəti nəgədərdir?

Hər bir promo kodun aktivləşmə müddəti və bitmə tarixi var. Promo kodu haqqında bütün məlumatlar onun təsvirində göstərilmişdir. Tətbiqə bir promo kodu əlavə etmisinizsə, bu promo kodun cəmindən istifadə müddəti ərizədə göstəriləcəkdir.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Promo-kod. Haradan əldə etmək olar?

Siz promo kodları sizə göndərilən e-poçt məktublarında, dostlarınızdan və ya sosial şəbəkələrdə OnTaxi xidmətinin rəsmi səhifələrində əldə edə bilərsiniz. Həmçinin, promo-kodlar şəhərinizdə və ictimai nəqliyyatda lövhələrdə tapıla bilər.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Kart. Onu tətbiqə necə əlavə etmək olar?

Ekranın yuxarı sol küncündə Menyu görəcəksiniz. "Ödəniş və Promo" -ya keçin və "Kart əlavə et" seçin. Lazımi məlumatları daxil edin və "Kart əlavə et" düyməsini basın. Kart əlavə edildi! Siz həmçinin ödəniş üsulunu seçdiyiniz zaman “Kart əlavə et” düyməsini sıxaraq yeni sifariş yaratdığınız zaman kart əlavə edə bilərsiniz. Ödənişin işlənməsi və kart məlumatlarının saxlanmasının təhlükəsizliyi maliyyə partnyorumuzun təhlükəsizlik sertifikatları ilə təmin edilir

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Kart. Niyə əlavə ediləndə ₼1 silindi?

Kart əlavə edərkən, ödəniş xidməti təminatçısı kartınızın mövcudluğunu yoxlayır. Buna görə sizdən₼1 məbləğ tutulur. Doğrulama başa çatdıqdan sonra ₼1 məbləğ yenidən kartınıza qaytarılır

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Gediş baş tutmadı, məbləğ tutuldu. Neynəməliyəm?

Sifariş yaratdığınız zaman bu gediş üçün məbləğ növbəti ödəniş üçün kartınızda bloklanır. Bununla belə, rezerv edilmiş pul məbləği yalnız gediş baş verdikdə və sifariş statusu “Tamamlandı” olduqda tutulur. Səfər ləğv edilərsə, kart balansındakı həmin məbləğ blokdan çıxarılır və pul tutulmur. Bunu kartın balansında görə bilərsiniz. Vəsaitlər adətən dərhal, bir neçə dəqiqə ərzində blokdan çıxarılır. Lakin bəzən vəsaitlərin blokdan çıxarılması 3 - 14 iş günü çəkə bilər. Vəsaətlərin qaytarılması sizin bankınızdan asılıdır.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Sürücü gedişdən sonra qlıq məbləğini qaytarmayıb. Necə qaytarmaq olar?

Əgər belə bir problemlə üzləşmisinizsə, Dəstək ilə əlaqə saxlamalısınız Xidmət (mobil tətbiqetmədə "Menyu" - "Dəstək Xidməti" seçin)və sifariş təfərrüatlarını təqdim edin. Məsələ sürücü ilə aydınlaşdırıldıqdan sonra, göstərilən gediş üçün yenidən hesablama aparılacaq və tələb olunan pul məbləği qaytarılacaq.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down

Sifariş ilə bağlı suallar

Əlavə seçim "Sürücü". Bu nədir?

Əlavə seçim “Sürücü” sizi və avtomobilinizi göstərilən ünvana çatdırmağa kömək edəcək. Bu seçimin başqa bir adı “Ayıq sürücü”-dür. Nədənsə avtomobilinizin sükanı arxasına keçə bilmədiyiniz zaman tələb olunur, o zaman sifariş verərkən əlavə “Sürücü” seçimini seçə bilərsiniz. Şərhlərdə siz avtomobilinizin markasını, modelini və transmissiya növünü qeyd etməlisiniz. Sürücüümüz sizi avtomobilinizdə lazım olan ünvana aparacaq.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Universal. Bu nədir?

Universal böyük və geniş baqajı olan avtomobil növüdür. Əgər bəzi yükləri, məsələn, bir neçə çantanı daşımaq lazımdırsa, bu avtomobil sinfini seçə bilərsiniz.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Səfər hesabatı. Necə əldə etmək olar?

Gedişin hesabatını almaq üçün siz e-poçt ünvanınızı profilinizə əlavə etməli və sonra göstərilən ünvana göndərilən linkdən sonra onu təsdiqləməlisiniz. Bundan sonra Səfər hesabatı Menyuda, ayarlarda aktivləşdirin

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Eyni anda bir neçə avtomobili necə sifariş etmək olar?

İlk sifarişi verdikdən sonra Menyuya keçməlisiniz,Yeni Sifarişseçin və sifariş verməyə davam edin

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Əşyamı avtomobildə unutmuşam, onu necə qaytara bilərəm?

Xidmətimizin avtomobilindəki əşyanı itirmisinizsə, Dəstək ilə əlaqə saxlamalısınız - Menyuya və sonra tətbiqinizdə Dəstək bölməsinə keçin. Dəstək operatorları itirilmiş əşyanın avtomobildə olub-olmadığını dəqiqləşdirmək üçün sürücü ilə əlaqə saxlayır. Sürücü əşyanızı aşkar edibsə, onu geri alacaqsınız.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down

Ümumi suallar

Müştəri dəstəyi ilə necə əlaqə saxlamaq olar?

Problemlə bağlı müştəri dəstəyi xidmətini məlumatlandırmaq üçün proqramda 'Menyu' -> 'Dəstək' bölməsini seçib öz rəyinizi yazmalısınız. Qeyd etmək istərdik ki, istifadəçilərdən gələn bütün müraciətlər qeydə alınır, cavabların vaxtı və məzmunu mütəmadi olaraq xidmət menecerləri tərəfindən yoxlanılır.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Reytinq. Niyə azalıb?

Bizdə ikitərəfli reytinq sistemi var. Sifariş tamamlandıqdan sonra səfər həm sərnişin, həm də sürücü tərəfindən qiymətləndirilir. Aşağı rəy alsanız, bu, reytinqinizə təsir edəcək.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Aşağı qiymtələndirmə. Bunu necə düzəltmək olar?

Səyahət zamanı hər şey qaydasında idisə, heç bir münaqişə olmadı, lakin nəticədə siz aşağı rəy aldınız, Dəstəklə əlaqə saxlayaraq rəyin ədalətsiz olduğunu sübut edə bilərsiniz. Keyfiyyətə nəzarət şöbəsi bu vəziyyətlə məşğul olacaq və reytinqi düzəltmək üçün müvafiq tədbirlər görəcək.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Niyə avtomobil xəritədə görünmür?

Səbəblər sürücünün GPS problemi və ya köhnəlmiş koordinatlar ola bilər. Səbəbləri daha dəqiq müəyyən etmək və aradan qaldırmaq üçün Dəstəyimizi səfərlə bağlı ətraflı məlumatla təmin edin

Faydalı məlumat idi?vote upvote down
Geolokasiya. Niyə onun ilə problemlər ola bilər?

There are several factors that may affect location accuracy:


Weather. As the signal travels between the Earth and the satellites, bad weather, such as rain and storm, may weaken the signal, while in sunny and cloudless weather the signal will be better.

Buildings and structures. We live in cities full of tall buildings, that may affect the signal because buildings reflect it.

Phone location. We do not hold the phone in our hand all the time. In most cases, we put it in a pocket or bag, which may also reflect the signal. In this case, metal containers impact the signal mostly.

Network. Most phones receive location information through the network. If the network is low, location information cannot be obtained quickly.

GPS chip. If it is damaged, the phone may only receive location information through the network, which will make the accuracy worse.

We recommend turning location search to 'all sources' in the device settings.

Faydalı məlumat idi?vote upvote down